.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی استقلال ساری و صنعت در مقابل حریفان

هفته هشتم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که نمایندگان مازندران در این روز به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی صنعت ساری که هفته گذشته با دو گل مغلوب فولاد نوین شده بود این هفته میهمان تیم فوتبال کاسپین قزوین بود.

در بازی امروز دو تیم از ابتدای بازی اشتیاق فراوانی برای باز کردن دروازه حریف از خود نشان دادند که علیرغم بازی هجومی نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم صنعت ساری تلاش زیادی از خود نشان داده اما اخراج نابهنگام فرزاد ظاهر در دقایق اولیه این نیمه شوکی بزرگ به تیم وارد کرد تا صنعت با احتیاط بیشتری به بازی ادامه دهد که نتیجه این بازی نیز در پایان با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید

استقلال ساری که تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده در ساری میزبان نفت نوین آبادان بود و در پایان با نتیجه صفر بر صفر این بازی به پایان رسید.

این تساوی در حالی برای تیم ساروی رقم خورد که حملات فراوانی به سوی دروازه تیم حریف داشته و مالکیت بازی نیز در اختیار تیم استقلال بود همچنین تماشاگران پرشور ساروی بسان بازی های خانگی گذشته مکرر تیم محبوب خود را تشویق می کردند ولیکن این تشویق ها و حتی حضور مسئولانی همچون خلردی کاردگر نجاریان و...افاقه نکرد و بازی با تساوی به پایان رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آبان 1391
سایت شمال ورزشی واقعا داره کولاک می کنه.دست مریزاد و خدا قوت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.